یک شهرساز حرفه ای
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

بازهای رایانه ای
بازی های رایانه ای




یک شهرساز حرفه ای

با توجه به اینکه بازی های Facebook و پلتفرم های همراه، مانند تلفن های هوشمند و تبلت ها با استقبال بی نظیری روبرو شده اند، به نظر می رسد که نسخه جدید سری بازی های SimCity واقعاً به موفقیت این بازی ها نگاه کرده و المان های موفقیت آمیز آن ها را در خودش قرار داده است. این بازی که قرار است در ماه مارچ راهی بازار شود، با تغییرات اساسی ای مواجه شده است. SimCity 2013 حالت جدیدی از این دنیای دوست داشتنی را پیش روی شما قرار می دهد که ما به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

GlassBox

یکی از بزرگترین تغییراتی که در این سری از بازی ها ایجاد شده، خلق موتور بازیسازی جدیدی به نام GlassBox است که قدرت بسیار زیادی را به نسخه جدید سری بازی های SimCity داده است. این موتور با اطلاعاتی که از روند بازی بدست می آورد، می تواند یک شبیه سازی بی نظیر را پیش روی شما قرار دهد. همچنین GlassBox توانسته گرافیک بسیار خوبی را پیش روی شما قرار دهد. انیمیشن های بسیار عالی و اتفاقات مختلفی که به صورت Real-Time در بازی رخ می دهد، باعث شده تا این عنوان از لحاظ گرافیکی نظر شما را به کل درباره SimCity تغییر دهد. هر چیزی که در بازی مشاهده می کنید، به شکل مستقل حرکت می کند. اتومبیل ها در ترافیک قرار می گیرند و شهروندان کارهای مختلفی انجام می دهند. همچنین این بازی همیشه شما را در شرایط گوناگونی قرار می دهد.

صداگذاری فوق العاده

در SimCity 2013 شما مرحله ای دیگر از صداگذاری روی یک بازی را مشاهده خواهید کرد. یکی از قابلیت های کلیدی موتور GlassBox این است که شما را با تمام صداهای محیط، روبرو می کند. در این بازی لایه های صوتی مختلفی طراحی شده که با توجه به فاصله دوربین از منابع مختلف صدا، آن ها را می شنوید. اگر به محیط بازی نزدیک شوید، صداهای مختلفی (صدای مردم، خودروها، ساخت و ساز، حیوانات، آب و...) را خواهید شنید. هر چقدر هم از محیط دور شوید، صدای باد، لرزش برگ درختان، پرندگان و حتی صدای پرواز هواپیما را می شنوید.

بخش چندنفره

 

SimCity 2013 اولین نسخه از این سری، بجز نسخه مخصوص SimCity 2000 است که دارای بخش چندنفره است. این بازی به صورت کامل برای شبکه و حالت چندنفره ساخته شده و می توانید آن را به شکل Co-op بازی کرده و با چند بازیکن مختلف یک شهر بزرگ را مدیریت کنید. همچنین در این حالت منابع مختلفی را با دیگر بازیکنان شریک می شوید.

یک شهر مدرن در دنیایی مدرن

گیم پلی بازی به شکلی طراحی شده که شما را با نگرانی های دنیای مدرن مواجه می کند. در SimCity 2013 یک جامعه بسیار بزرگ را کنترل خواهید کرد و برای راضی نگه داشتن آن ها باید کارهای مختلفی را انجام دهید. منابع مختلفی مانند نفت، سوخت های فسیلی و در اختیار داشتن قسمت های استراتژیک، از اهمیت بسیار بالایی در این بازی برخوردار هستند. در این بازی می توانید امپراطوری خاص خود را خلق کنید.

امکان ساخت مدهای مختلف

ساختن مد به یکی از بخش های جدایی ناپذیر از بازی های PC تبدیل شده، اما بسیاری از بازیسازان ترسیدند که این کار باعث لو رفتن تکنولوژی های آن ها شود. اما استودیوی Maxis از این کار ترسی ندارد و کاری کرده که همه بتوانند در این بازی آن چیزی که می خواهند را به وجود بیاورند. هنوز اطلاعات زیادی درباره این قسمت منتشر نشده، اما سازندگان بازی اعلام کرده اند که وقتی بازی منتشر شود، همه از این قسمت غافلگیر می شوند.

محیط های بسیار بزرگ

این بازی سعی کرده تا نمایی از Google Maps را پیش روی شما قرار دهد. رابط کاربری SimCity 2013 به شکلی طراحی شده که تا کنون مانند آن را ندیده اید. دیگر خبری از المان های کنترلی بسیار پیچیده در بازی نیست که شما را سردرگم کنند. این بازی در رابط کاربری جدیدش آنقدر جذاب ظاهر شده که همه چیز را به راحتی متوجه می شوید و همانند اینکه در یک نقشه سفر می کنید، می توانید به مدیرت شهر خود نیز بپردازید.

توجه به مسائل اقتصادی بیشتر

در SimCity 2013 اگر نتوانستید از نظر مالی شهر خود را کنترل کنید، بازی به شما کمک خواهد کرد. این بازی دارای یک شبیه سازی بسیار فوق العاده در خلق شرایط اقتصادی است. اگر شهر شما ورشکسته شد، اقتصاد کلی موجود در دنیای بازی به شما کمک می کند تا سرپا باقی بمانید. می توانید کارهای بسیار زیادی را برای کنترل درآمدهای شهری انجام دهید. البته برخی از این کارها شاید به ضرر شما تمام شود، اما در آن لحظه بسیار راهگشا هستند.

امکان شخصی سازی بیشتر در بازی

یکی دیگر از بخش هایی که واقعاً باعث می شود تا این بازی را مال خود احساس کنید، شخصی سازی هایی است که Maxis برای شما فراهم کرده است. می توانید شهرها را به شکلی که در رویای خود دارید، خلق کنید. مثلاً یک شهر کاملاً صنعتی خلق کنید و یا یک شهر توریستی بسیار زیبا یا یک شهر دانشگاهی داشته باشید. حالت گرافیکی بازی با توجه به سیاست هایی که برای خلق شهر به کار می برید، تغییر می کند و آنقدر جذاب است که شما را پای آن نگه می دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, :: 18:10 :: نويسنده : ali